M. - 2009-08-25 21:10:07

Ten dzień jest jednym z wielu innych takich samych dni. Gdzieś tam, poza bezpiecznymi granicami kraju szaleje ponoć wojna, ale nie musisz dawać wiary pogłoskom. Zjadłaś śniadanie, wyszłaś na ulicę. Sakiewka świeci pustkami, należało by zarobić trochę złota. Z tego co wiesz jest jedno pewne zlecenie u alchemika w mieście, szef karawany i bibliotekarz też mogą coś mieć, choć nie jest to pewne. Tak czy inaczej zarobek jest konieczny do awansu i dalszej egzystencji.

Tsukiko - 2009-09-16 16:56:16

Szłam zatłoczoną ulicą rozglądając się w około.
Podeszłam do budynku biblioteki i weszłam do środka wciąż patrząc na boki.
Przeglądając księgi spotkałam wśród półek bibliotekarza który wyglądał na zmartwionego.
- W czymś pomóc? - zapytałam go.

M. - 2009-09-17 06:42:10

-Cooo... Ach tak. Odejdź. Nie przeszkadzaj mi. Jestem bardzo zajęty... Te wszystkie dokumenty nie posegregują się same. Jeśli chcesz się przydać to biegnij szybko do pustynnego pustelnika po zwoj które miał dla mnie zdobyć. Tylko nie zniszcz ich są bardzo delikatne.

Dane odświeżone: Nowa informacja o zadaniu

Tsukiko - 2009-09-17 20:05:09

Kolejny nudny dzień trzeba leźć przez tą głupia pustynie i przynieść te głupie zwoje ale zawsze coś.
Szłam i szłam i szłam... i szłam i doszłam na skraj wielkiej pustyni.
- Oho będzie robota - mruknęłam do siebie ruszyłam przez piasek co jakiś czas stając i wysypując piasek z buta.

M. - 2009-09-18 14:05:39

El Desierto Negro
Informacje strategiczne: Przy rzucie k4 na obrażenia: 1 - brak obrażeń; 2 - lekkie obrażenia (1k6); 3 - średnie obrażenia (1k20); 4 - potężne obrażenia (1k100);


Dane odświeżone: Nowa informacja o zadaniu

Udałó ci się dotrzeć na pustynię. Mieszkasz w tym klimacie od lat, więc gorące powietrze nie ma na ceibie wpływu. Pozostaje ci tylko dostać się do chatki pustelnika pustynnego. Zaczynasz maszerować prosto przed siebie.

Dane odświeżone: Nowa informacja o zadaniu

Udaje ci się wypatrzeć siną strużkę dymu na horyzoncie. To zapewne tam mieszka pustelnik.

Rzut na szczęście k20 (sukcesy na -3)
20
Porażka


Dochodzisz do miejsca z którego dochodzi dym. Niestety nie masz dziś szczęścia, przy ognisku rozpalonym naprędce siedzi człowiek ubrany w luźną togę.

Dane odświeżone: Nowa informacja o zadaniu

Tsukiko - 2009-09-18 16:39:25

Kurde no to mamy problem ale co tam może on coś wie.
- Przepraszam czy wie pan gdzie mieszka pustelnik?

M. - 2009-09-20 18:38:50

Pustelnik?- Mruczy mężczyzna.- Ach tak, ten staruszek... Cóż, wiem. Jego chata jest zaznaczona na mojej mapie. Niesty nie mam jej przy sobie, ukradły mi ją harpie-wiedźmy, krążące w okolicy.

Dane odświeżone: Nowa informacja o zadaniu

Zabij harpie wiedźmy i pomóż mi odzyskać mapę, a poprowadzę cię do pustelnika.

Tsukiko - 2009-09-20 18:59:23

- Jasne dziękuje ^^
Kurde nie da rady nie umiem walczyć co robić...
Kiedy odeszłam od człowieka tak że jego cień zniknął.
I krzyknęłam:
- Jest tu kto?!

M. - 2009-09-20 19:06:31

Dane odświeżone: Nowa informacja o zadaniu

Rzut na szczęście k20 (sukcesy na -3)
16
Porażka


Niestety w pobliżu nie ma nikogo. Pozostaje ci tylko iść przed siebie z nadzieją nie wpadnięcia na nic niebezpiecznego.

Dane odświeżone: Nowa informacja o zadaniu

Rzut na szczęście k20 (sukcesy na -3)
2
Sukces


Po pewnym czasie spędzonym w marszu udaje ci się dostrzec na przeciw siebie maleńkie skupisko palm. Oaza. Puszczasz się biegiem w tamtym kierunku. Po chwili zanurzasz się cała, w ubraniu w chłodnej, brudnej wodzie. Nieco dalej oparty o palmę siedzi piękny wysoki elf. Zamknął oczy w półsnie, rozkoszując się cieniem, o drzewo oparł miecz, a kawałek dalej położył juki.

Tsukiko - 2009-09-20 19:14:57

- E czy ja może przeszkadzam?
Miałam pewnie głupią minę.

M. - 2009-09-21 14:52:56

Elf poruszył się i otworzył oczy i ziewnął, patrząc na ciebie orzechowymi tęczówkami.
-Och, więc już nie jesteśmy sami w naszym obozowisku. No trudno.- Elf podniósł się szybko, a jego toga załopotała ukazując poszarpane i brudne ubranie skrojone z zielonego materiału.- Jak się nazywasz, mała dziewczynko?- Zapytał przypinając miecz. Gdy dokończył tę czynność gwizdnął głośno w niebo. Spod obłoków spłynął do oazy piękny zielony smok. Długi kręte i ciało żmija połyskiwało w słońcu gdy okrążył oazę, by wylądować za plecami elfa.

Dane odświeżone: Nowa informacja o zadaniu

Tsukiko - 2009-09-23 16:15:02

Nie jestem taka mała... ale no cóż wysoki to on jest.
- Nazywam się Tsukiko Arakawa i szukam kogoś kto by mi pomógł z zabiciem paru sztuk harpi-wiedźm ale ja jestem kapłanką to nie idzie...

M. - 2009-09-23 20:53:51

-Harpie, tak?- Zamyślił się elf.- Zgadzam się, myślę że zaleczyłem już rany po ostatnich bitwach i mogę znów wyruszyć w niebo... A ty co sądzisz o tym, mój drogi Feodrahonie?- Smok odpowiedział mu widocznie, gdyż przez moment wokół zlaegało milczenie.- Dobrze, zrobimy to, ale musisz nam pomóc...-

Dane odświerzone: Nowa informacja o zadaniu

Elf wdrapał się na grzbiet żmija po skórzastej łapie, by usadowić się pomiędzy łopatkami. Smok z jeźdźcem na plecach odwrócili się do ciebie bokiem, a blondyn podał ci rękę. Gest ten wymowny oznacza tyle mniej więcej, że masz równierz wsiąść na smoka.

Tsukiko - 2009-09-30 18:44:43

- Eeee no dobrze to na pewno bezpieczne? - ale po tym pytaniu zostałam wciagnięta na smoka - to o co chodzi jak już tu siedzę? Bo chyba coś ode mnie... jak mam sie do ciebie odzywać?

M. - 2009-10-02 15:15:51

Smok odepchnąl się łapami od ziemi i rozpostarł skrzydła. Elfa wyraźnie cieszyłó przebywanie w chmurach, śmiał się bowiem radośnie i gwizdał. Po kilku chwilach lotu żmij złożył trohę skrzydłą i zapikował w dół. Przestraszone harpie, do tej pory obsiadujące skały poderwały się z piskiem do lotu. Smok tymczasem powoli wylądował. Zsiedliście z jego grzbietu, elf wyciągnął z pochwy swój miecz i przyjął pozycję do walki. Ty stanęłaś nieco za nim, mając w dłóniach swój kij. Harpie nadleciały po chwili...

WALKA:
Przeciwnikiem jest siedem harpii. Każda znich ma przy sobie pugio i kamę. Harpie umieją rzucać zaklęcia Szkoły Magii Krwi lvl 2.

Sojusznikiem jest Ormarior Zielony i jego smok Feodrahon. Ormarior zna się na wszelkich zastosowaniach magii poza Kidou, Falą duszy i Jutsu. Ma lvl. 3 walki na miecze. Feodrahon jest smokiem. Ma zaklęcia rasowe: struga ognia, potok ognia, exodus. Naturalna niewrażliwość na ciosy (kostka wytrzymałości podwojona.) W wyniku śmierci którego kolwiek z sojuszników umiera także drugi z nich.

Twoje możliwości:
Cios: obrażenia lekkie lub brak obrażeń.
Lekkie leczenie ran: leczenie obrażeń k4 (rzut na siłę woli)
Błogosławieństwo: podwojenie współczynników postaci wskazanej przez czar (rzut na inteligencję)
Tarcza: zredukowanie obrażeń o polowę (rzut na siłę woli)

Dane odświeżone: Nowa informacja o zadaniu

Tsukiko - 2009-10-02 17:48:20

- O-o - gdy elf zaczął atakować ja zaczęłam uzdrawiać go tak żeby mi tu nie umarł bo byłabym skazana na sprint przez pustynię.

Rzuca czar: błogosławieństwo

M. - 2009-10-02 19:23:54

Ormarior;
Cios mieczem: Rzut na siłę k20 (sukcesy na -15)
10
Sukces

Rzut na rodzaj obrażeń k4:
2
Obrażenia lekkie

Rzut na zadawanie lekkich ran k6:
5


Ormarior zadaje swoim mieczem cios harpiom. Zadaje 5 pkt obrażeń harpiom (pozostało 95)

Tsukiko;
Rzuca czar: błogosławieństwo: Rzut na inteligencję k20 (sukcesy na -7)
6
Sukces
Cel: Feodrahon


Tsukiko wzmacnia swoim zaklęciem

Feodrahon;
Rzuca czar: potok ognia: rzut na inteligencję k20 (sukcesy na wszystko)
13
Sukces
Cel: harpie

Rzut na rodzaj obrażeń k4:
2
brak obrażeń


Ogień z paszczy smoka chyba piszczących harpii-wiedźm.

Harpie;
Rzucają czar: kula ognia: rzut na inteligencję k20 (sukcesy na -10)
10
Sukces
Cel: Ormarior i Tsukiko

Rzut na rodzaj obrażeń k4:
3
Obrażenia średnie

Rzut na zadawanie średnich obrażeń k20:
10


Harpie rzucają kulę ognia w Ormariora i Tsukiko. Trafienie. Tsukiko (pozostaje 90 pkt życia); Ormarior (pozostaje 90 pkt życia)

Tsukiko - 2009-10-02 20:10:20

- O kurde! - wrzasnęłam i zaczęłam uzdrawiać ( uzdrawianie lvl 1 ) i siebie i elfa wycofując się lekko z pola walki.

M. - 2009-10-03 12:48:23

Ormarior;
Rzuca czar: bicz światła: Rzut na inteligencję k20 (sukcesy na -17)
5
Sukces

Rzut na rodzaj obrażeń k4:
4
Obrażenia ciężkie

Rzut na zadawanie lekkich ran k100:
38


Ormarior zadaje swoim mieczem cios harpiom. Zadaje 5 pkt obrażeń harpiom (pozostało 57)

Tsukiko;
Rzuca czar: leczenie lekkich ran: Rzut na inteligencję k20 (sukcesy na -7)
1
Sukces
Cel: Tsukiko i Ormarior

Rzut na leczenie k6
3


Tsukiko leczy siebie i Ormariora. Ormarior (93 pkt życia) Tsukiko (93 pkt życia)

Feodrahon;
Rzuca czar: strumień ognia: rzut na inteligencję k20 (sukcesy na wszystko)
11
Sukces
Cel: harpie

Rzut na rodzaj obrażeń k4:
2
Obrażenia lekki

Rzut na zadawanie lekkich obrażeń k6
5


Ogień z paszczy smoka trafia i zadaje harpiom 5 pkt obrażeń. (pozostało 52)

Harpie;
Cios bronią: rzut na siłe k20 (sukcesy na -10)
10
Sukces
Cel: Ormarior i Tsukiko

Rzut na rodzaj obrażeń k4:
2
Obrażenia lekkie

Rzut na zadawanie średnich obrażeń k6:
2


Harpie rzucają się z bronią na Ormariora i Tsukiko. Trafienie. Tsukiko (pozostaje 91 pkt życia); Ormarior (pozostaje 91 pkt życia)

Tsukiko - 2009-10-08 17:10:09

- Umm.. żegnaj okrutny świecie nie damy rady!

M. - 2009-10-25 17:31:07

Poddałaś się. Harpie rozrywają cię na strzępy, a Ormarior i Feodrahon uciekają z pola walki.


R.I.P

www.hamak-ots.pun.pl www.kaliskiemtg.pun.pl www.metin2privv.pun.pl www.maniakimargonem.pun.pl www.ancientlegion.pun.pl